Soms heb je (een van) deze 3 C’s nodig: capaciteit, creativiteit en consultancy.
Omdat je extra handen en brains, een frisse blik en nieuwe ideeën of een gedegen advies van een onafhankelijke en ervaren partij nodig hebt.
Want niet alle communicatieafdelingen zijn ruim bemenst. Ook als ze dat wel zijn, kunnen onverwachte ontwikkelingen soms een hoop tijd opslokken van de manager en het communicatieteam. Tijd die er niet altijd is. Maar het moet wel zo snel mogelijk worden opgepakt.
Dan is het goed te weten dat je hiervoor bij mij terechtkunt. Voor interim-opdrachten, professioneel communicatieadvies en ook de uitvoering ervan.
Een paar voorbeelden:
- het maken van een strategisch jaarplan;
- een geruchtmakend pr-plan rondom een campagne, product of dienst;
- uitwerken van missie, visie en strategie naar communicatie;
- communicatieadvies bij verandering, zoals bij reorganisaties;
- complexe materie omzetten in kernboodschappen die helder zijn voor alle stakeholders;
- communicatieadvies rondom MVO en duurzaamheidsinitiatieven;
- het schrijven van een corporate verhaal
Cappetti Communications heeft hiermee ruime ervaring opgedaan bij diverse opdrachtgevers, zoals HEINEKEN, Rabobank, KLM, A.S. Watson, Transavia, Jacobs Douwe Egberts, Holland Casino, Etos en HEMA.

Heb je communicatie-advies nodig, wil je impact maken en ook écht resultaat boeken?
Bel, app of mail mij!

Heb jij communicatie-advies nodig, wil je impact maken en ook écht resultaat boeken?
Bel, app of mail mij!

Heb jij communicatie-advies nodig, wil je impact maken en ook écht resultaat boeken?
Bel, app of mail mij!