Dingen voor elkaar krijgen
Door mijn leidinggevenden en ook opdrachtgevers word ik geprezen om mijn doortastendheid, hands-on mentaliteit en resultaatgerichtheid. Iemand die ook bondig en helder adviseert en krachtig communiceert. Ik word gezien als een bruggenbouwer, netwerker en een professional die (in korte tijd) dingen ook écht voor elkaar krijgt. Alleen of samen met een team.
Dingen voor elkaar krijgen
Door opdrachtgevers en ook leidinggevenden word ik geprezen om mijn doortastendheid, hands-on mentaliteit en resultaatgerichtheid. Iemand die ook bondig en helder adviseert en krachtig communiceert. Ik word gezien als een bruggenbouwer, netwerker en een professional die (in korte tijd) dingen ook écht voor elkaar krijgt. Alleen of samen met een team.
Mijn loopbaan in vogelvlucht
Ik startte mijn carrière bij twee pr-adviesbureaus en maakte vervolgens de sprong naar het bedrijfsleven. Bij Etos (Ahold Delhaize) was ik als manager in- en externe betrekkingen verantwoordelijk voor PR & mediarelaties, interne communicatie en de klantenservice.
Bij HEINEKEN bracht ik de merken Amstel en Heineken structureel onder de aandacht met diverse PR-activiteiten. Ik wist aanzienlijke media-aandacht te genereren voor events zoals de Vrienden van Amstel LIVE! en het Holland Heineken House, onder meer op het gebied van duurzaamheid en verantwoord alcoholgebruik.
Bij Douwe Egberts voerde ik als communicatiemanager en met een nieuw team een professionaliseringsslag door. Mijn verantwoordelijkheden omvatten duurzaamheid, public affairs, brand PR en interne communicatie. Samen met mijn team speelden wij een sleutelrol bij de communicatie en introductie van het nieuwe koffie- en theebedrijf Jacobs Douwe Egberts (nu JDE Peet’s).
Daarna bekleedde ik de positie van manager corporate communicatie bij Holland Casino. Met mijn team organiseerde ik een jubileumcampagne, moderniseerde de huisstijl, introduceerde een interne nieuwsapp en voerde succesvolle lobbyactiviteiten uit in Den Haag.
Zelfstandig ondernemer; van alle markten thuis
Sinds 2017 werk ik als zelfstandig ondernemer met een eigen adviespraktijk: Cappetti Communications.
De diversiteit aan klanten en opdrachten in combinatie met de vrijheid van een zelfstandig bestaan, bevalt me nog steeds uitstekend.
Vanuit mijn bedrijf word ik regelmatig als interim communicatiespecialist of -manager ingehuurd door uiteenlopende bedrijven in onder meer retail, luchtvaart, finance, leisure en voedingsmiddelen.
Via Cappetti Communications ben ik aangesteld voor de in- en externe communicatie, woordvoering, reputatie- en issuemanagement van opdrachtgevers als HEINEKEN, Rabobank, Transavia, Kruidvat, HEMA, Holland Casino, De Volksbank, Amvest en KLM. Daarnaast word ik ook als adviseur ingezet door het MKB.
Klik op de knop hieronder voor meer informatie over mijn werkervaring, plus enkele voorbeelden en cases.
Met Cappetti Communications richt ik mij – samen met een flexibel netwerk van ervaren professionals –
op het geven van communicatieadvies en de uitvoering ervan.
Sinds 2023 richt ik mij – samen met een flexibel netwerk van ervaren professionals –
op het geven van communicatieadvies en de uitvoering ervan.

Heb je communicatie-advies nodig en wil je ook écht resultaat boeken?
Neem dan gerust contact met mij op voor een kop koffie en kennismaking. De eerste 90 minuten zijn voor mijn rekening. Deze tijd investeer ik graag in jou en je bedrijf of afdeling. Het is mijn uitgangspunt om dan meteen enkele concrete aanbevelingen te doen waarmee je verder kunt.

Heb jij communicatie-advies nodig en wil je ook écht resultaat boeken?
Neem dan gerust contact met mij op voor een kop koffie en kennismaking. De eerste 90 minuten zijn voor mijn rekening. Deze tijd investeer ik graag in jou en je bedrijf of afdeling. Het is mijn uitgangspunt om dan meteen enkele concrete aanbevelingen te doen waarmee je verder kunt.

Heb jij communicatie-advies nodig en wil je ook écht resultaat boeken?
Neem dan gerust contact met mij op voor een kop koffie en kennismaking. De eerste 90 minuten zijn voor mijn rekening. Deze tijd investeer ik graag in jou en je bedrijf of afdeling. Mijn uitgangspunt is om meteen een paar concrete aanbevelingen te doen waarmee je verder kunt.